top of page

Nejčastější dotazy

Co potřebuju, abych si mohl/a půjčit vaše auto? 

Nutnými podmínkami jsou věk řidiče alespoň 18 let a platný řidičský průkaz, občanský průkaz a debetní či kreditní platební karta s povolenou internetovou platbou.

 

Mohu vytvořit rezervaci i dopředu? 

Ano, auto si můžete rezervovat 5 minut i 5 dní dopředu. Při plánování s výraznějším předstihem ale berte v potaz to, že auta se mezi zónami mohou přesouvat a nemusí na vás do začátku vaší rezervace počkat na místě, kde jste si je rezervovali. 

 

Co znamená "Potvrdit rezervaci"?

Již samotným vytvořením rezervace je auto na daný čas zarezervované pro vás. Tlačítko "Potvrdit rezervaci" blokuje zálohu na výpůjčku a zároveň vám umožní po začátku vaší rezervace ovládat auto. Stisknout je tedy můžete kdykoli předtím, než budete chtít odemknout auto. Po potvrzení rezervace již nelze rezervaci zrušit, pouze ukončit.

 

Kde najdu auta GoDrive?

Naše auta si můžete vyzvednout i vrátit v růžově vyznačených carsharingových zónách v Českých Budějovicích, které najdete na mapě ve vaší aplikaci. Ikonka auta udává jeho aktuální polohu. 

 

Jak zjistím, kolik mě bude stát výpůjčka?

U nás neplatíte žádný měsíční poplatek ani počáteční zálohu. Cena jednotlivých pronájmů auta je dána součtem hodinového nájemného a platby za ujeté kilometry. Palivo je v ceně. Veškeré jízdy delší než 3 hodiny jsou pak navíc zvýhodněny o cca 30%. Podrobnosti najdete v našem ceníku. Půjčovné pro vybrané auto najdete samozřejmě i ve vaší aplikaci. 

 

Existují nějaké slevy pro delší rezervace?

Po třetí hodině se vám u každého typu vozu snižuje hodinové půjčovné. Pokud plánujete delší výpůjčky, máme pro vás připravený široký výběr výhodných balíčků pro všechny příležitosti, který najdete v našem ceníku i v detailu zvoleného auta.

 

Jak probíhá zahájení rezervace?

Najdete si přesnou polohu rezervovaného auta na mapě rezervace a při příchodu k autu stisknete v aplikaci tlačítko "Potvrdit rezervaci". Pokud jste již uvnitř časového intervalu vaší rezervace, na displeji se objeví tlačítko "Odemknout". Stiskněte jej a můžete vyrazit. Stručný návod k vozidlu je pod stínítkem u řidiče.  

 

Jak mám nahlásit poškození nebo znečištěný interiér?

V popisu vozidla v sekci "Nová rezervace" je kromě jeho výbavy také galerie známých poškození či škrábnutí. Při zahájení rezervace budete vyzváni ke kontrole a případné hlášení škody nebo znečištění můžete provést přímo přes aplikaci. 

 

Jak se startuje?

U aut s tlačítky sešlápněte spojku a brzdu a zároveň 3x stiskněte startovací tlačítko. K vypnutí motoru stejným způsobem stačí pouze jedno stisknutí. U aut s klasickými klíčky startujete tak, jak jste zvyklí z běžných aut. 

 

Co když budu během výpůjčky potřebovat tankovat?

V přihrádce u spolujezdce najdete CCS kartu, kterou zaplatíte na 95% čerpacích stanic. PIN ke kartě najdete ve vaší aktuální rezervaci. 

 

Co když nevyužiju celou dobu svojí rezervace?

Po první hodině účtujeme po minutách. Můžete si tedy v klidu naplánovat výpůjčku s časovou rezervou. Pro vyúčtování délky rezervace je rozhodující okamžik, kdy stisknete tlačítko Ukončit rezervaci. Příklad: naplánujete rezervaci na 3 hodiny. Po 2 hodinách a 15 minutách rezervaci ukončíte. Účtovaná doba rezervace tedy bude 2 hodiny 15 minut. Pozor: u zvýhodněných cenových balíčků vždy platíte celou cenu balíčku bez ohledu na okamžik ukončení rezervace.   

 

Co když zjistím, že auto nestihnu vrátit?

Rozhodně co nejdříve prodlužte rezervaci v naší aplikaci. Pokud vám to aplikace nepovolí s tím, že má auto po vás rezervované další zákazník, neprodleně nás kontaktujte. 

 

Kam mám auto vrátit? 

Auto můžete vrátit do kterékoli carsharingové zóny v Českých Budějovicích, kterou vidíte v aplikaci. Nemusíte jej tedy vracet do zóny, ve které jste si jej vyzvedli, s výjimkou aut označených symbolem špendlíku 📌 které vždy patří k příslušné zóně.  

Kde všude mohu parkovat?

Naše auta mají zaplacené tzv. modré zóny a mohou tedy parkovat kdekoli s výjimkou historického centra (zóna A). Neodstavujte vozidla na vyhrazených místech a časově omezených stáních (všechna státní s oranžovou tabulkou) - případné pokuty za nezaplacené parkovné by šly za vámi. 

 

Jak zaplatím za rezervaci?

Po každé ukončené jízdě vám strhneme příslušnou částku z karty, kterou máte připojenou v aplikaci. Daňový doklad odesíláme okamžitě na váš e-mail.

Co mám dělat při nehodě? 

Hlavně nepanikařit a myslet především na svoje zdraví a bezpečnost. Jakmile je to možné, zavolejte na naši hotlinku, kterou najdete v aplikaci. Pokud je účastníkem nehody další řidič, je třeba vždy přivolat policii ČR, aby určila viníka. Pokud policii nepřivoláte a není formálně určen viník nehody, nevyhnete se ani v případě, že jste nehodu nezavinili, platbě spoluúčasti. Po zaprotokolování nehody vám zavoláme asistenční službu. 

Jaká je spoluúčast v případě nehody?

Standardní spoluúčast je 5 000 Kč. V případě zaviněné totální škody se spoluúčast zvyšuje na 20 000 Kč.

 

Můžu svoji rezervaci zrušit bez storno poplatku?

Pokud provedete storno včas, tj. nejpozději hodinu před začátkem rezervace, tak ano. Pozdější storno již znamená stržení hodinové sazby za první hodinu rezervace.

 

Účtujete nějaké zálohy?

Při registraci neskládáte vratnou zálohu. V rámci výpůjček Vám můžeme účtovat zálohu podle délky rezervace, kterou po skončení výpůjčky uvolníme a od které se odečte cena vaší rezervace. 

Co když se mi vybije mobil?

Buďte bez obav. V našich autech najdete USB porty, do kterých můžete připojit svůj nabíjecí kabel.  

bottom of page