FAQ - často kladené otázky

Kdo se může stát klientem GoDrive carsharingu?


Nutnými podmínkami jsou věk řidiče alespoň 18 let a platný řidičský průkaz, občanský průkaz a debetní či kreditní platební karta s povolenou internetovou platbou.




Bojím se o zadané údaje, hlavně o ty z platební karty


Nebojte, veškeré údaje o platební kartě jsou bezpečně uloženy přímo v platební bráně, kterou pro GoDrive provozuje ČSOB. I proto po přidání karty v aplikaci ani my ani vy již nevidíte celé číslo karty, takže ho nelze zneužít. Veškeré další osobní údaje definované v tzv. GDPR směrnici EU chráníme v souladu se zákonem. Více se dočtete v sekce Ochrana osobních údajů.




Jsou vaše sdílená auta pojištěna?


Všechna naše sdílená auta mají povinné ručení i havarijní pojištění plus nadstandardní asistenční služby, platné po celé Evropě.

Pokud byste do zahraničí jeli autem, které není dostatečně pojištěno a došlo k nehodě, tak vyproštění a odtah zpět do ČR vyjdou na desítky tisíc korun. Naše nadstandardní pojištění pokrývá i tyto situace, takže s našimi auty se dodatečných nákladů nemusíte obávat.

Spoluúčast je u havarijního pojištění 5 000 Kč, pokud škodu zaviníte vy. Podmínkou samozřejmě je splnění všech formálních náležitostí jako např. přivolat ke každé nehodě Policii ČR, vyplnit protokol o nehodě, neřídit v opilosti nebo pod vlivem omamných látek atd.

Pozor na lovce nehod. Ti jsou u nehody během deseti minut a budou vám vnucovat své služby. Tyto důrazně odmítněte a dbejte výhradně pokynů, které dostanete na naší asistenční lince. Číslo na linku najdete na zelené kartě nebo za řidičovou sluneční clonou.




Kolik stojí služby GoDrive carsharingu?


Naši klienti neplatí žádný měsíční poplatek ani zálohu.

Cena jednotlivých pronájmů auta je dána součtem hodinového nájemného a platby za ujeté kilometry. Palivo je v ceně. Veškeré jízdy delší než 3 hodiny jsou pak navíc zvýhodněny o cca 30%. Podrobnosti najdete v našem ceníku.




Potřebuji pro platby za služby GoDrive carsharingu platební kartu?


Ano, platební karta s možností platby přes internet je nutností k úspěšnému dokončení registrace. Kartu bezpečně uložíme a po každé ukončené jízdě vám z ní strhneme příslušnou částku. Daňový doklad odesíláme okamžitě na váš e-mail.




Bude GoDrive aplikace fungovat na mém mobilu?


Naše aplikace funguje na zařízeních s operačním systémem Android a iOS.




Je možné zdarma stornovat rezervaci auta?


Pokud provedete storno včas, tj. nejpozději hodinu před začátkem rezervace, tak ano. Pozdější storno znamená poplatek ve výši maximálně 200 Kč podle počtu hodin, které máte rezervovány. Nejmenší možné storno je tedy aktuální hodinová sazba.




Mohu auto převzít nebo vrátit v noci nebo o víkendu?


Ano. Jediné, co k tomu potřebujete, je dokončená rezervace a mobilní telefon. Nezapomeňte vrátit vozidlo do stejné zóny, ve které jste si ho vyzvedli - nemusí být nutně zaparkované na zcela stejném místě.




Kde vezmu klíčky od auta?


Klíčky vůbec nepotřebujete, vše se dá vyřešit přes mobilní telefon, kterým auto odemknete i zamknete. Pro odemčení palivové nádrže nebo zamykání jsou ale klíčky ve schránce u spolujezdce. Nezapomeňte je po využití vrátit na své místo. K nastartování klíčky nepotřebujete vůbec - startuje se tlačítkem.




Co když v průběhu zápůjčky zjistím, že auto nestihnu vrátit včas?


Rozhodně co nejdříve prodlužte rezervaci v naší aplikaci. Pokud Vám to nepůjde, je možné, že po Vás má někdo další rezervaci, v tomto případě nám hned zavolejte.




Kde vozidlo najdu?


Každé vozidlo má přidělenou svou parkovací zónu, kde si auto vyzvednete a je nutno ho také do této zóny vrátit.




Co dělat, když mi dochází benzin?


Žádný problém, v autě je CCS karta, stačí tedy zajet na benzinovou pumpu, která je označena symbolem CCS a natankovat. PIN ke kartě zjistíte v mobilní aplikaci. Čerpacích stanic, kde lze použít kartu CCS, je v současné době v ČR více než 90%. Pozor, na čerpacích stanicích Benzina většinou CCSkou platit nelze.




Co když se mi vybije telefon?


V autě je multifunkční nabíječka pro Android i iOS telefony, takže by to neměl být problém.




Kdy mohu vozidlo nastartovat?


Vozidlo lze nastartovat vždy se začátkem rezervace.




Kde mohu vozidlo zaparkovat?


Zaparkujte prosím tam, kde je neplacené parkoviště, ať nedostáváme zbytečně pokuty. Popřípadě parkovné zaplaťte sami – není zahrnuto v ceně pronájmu vozidla.





  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon

Sleduj nás i na sociálních sítích

godrive_appstore_01.png

Stáhni si appku

©2020 by GoDrive & DriveSmart s.r.o.          Ochrana soukromí